Autorist



Minu nimi on Küllike Adamson. Olen puhastusteenindaja-juhendaja. Maakeeli olen ma koristaja .

ÕpinTallinna ülikoolis kutsepedagoogika erialal puhastusteeninduse pedagoogiks.

Omades aastatepikkuseid kogemusi ja teadmisi puhastusteeninduse vallas , on sellest kutsest saanud märkamatult minu kirg ja hingamine või nagu tänapäeval öeldakse - elukestev õpe.
Isiklikul initsiatiivil tegelen igapäevaselt puhastusteenindaja eriala järjepideva edendamise ,arendamise ja väärtustamisega. 

Leian ,selleks ,et saavutada perfektne töövilumus armastatud erialal, ei piisa üksnes formaalsest haridusest ,vaid lisaks tuleb õppida kõikjal ja igal sammul ,tehes seda parimatest parimate oma ala meistrite jälgimise ja kogemuste vahetamisega. 

Käesolev blogi on loodud soovist propageerida puhastusteeninduse elukutset ning muuta see veelgi nähtavamaks. Blogi eesmärk on kajastada aktuaalsemaid teemasid puhastusteeninduse vallas ning jagada isiklikke kogemusi.
*    *     *
Toimetan lisaks Facebooki lehte Puhtauspalvelualan ammattilaiset . Leht on soomekeelne ja seal vahendan sarnaselt blogile olulisemat infot Soomes puhastusteeninduses toimuvast .

Olen tänulik kõikidele ettepanekute ja märkuste eest, mis aitavad eriala arendada ja puhastusteeninduse teemat paremini käsitleda.

Ilusaid blogi elamusi !





Kommentaarid

Populaarsed postitused

Külastusi